Lagu Hidup Aku Bagai Mimpi

Lirik Lagu Mimpi K-Clique Feat Alif K-Clique yang dianggotai oleh MK Noki Tuju Somean KDeaf FareedPF Gnello dan NastyNas ini mereka merupakan kumpulan rap yang mempunyai paling ramai ahli di Malaysia dengan jumlah 8 orang ahli kumpulan. Hidup bagai mimpi Wajahnya bertukar ganti Cinta tetap dihati.


Not Angka Pianika Waktu Yang Salah Fiersa Besari Ft Tantri Pianika Teks Lucu Not Musik

Itu dulu lain macam.

. Hidup aku bagai mimpi yeah. Chord KClique feat Alif Mimpi - Fm Cm Hidup aku bagai mimpi Fm Cm Hidup aku bagai mimpi Fm Cm Banyak sudah ku lihat Fm Cm Semua nya ku ingat ingat ingat Fm Cm Hidup aku bagai mimpi Fm Cm Betul betul macam mimpi Fm Cm Banyak sudah ku lihat Fm Cm Semua nya ku ingat Rap. Fm Cm Dah tak macam realiti Dulu kini berbeza Macam.

Aku tanya G ay kau di ada mana Pandang rendah G sekarang siapa gila Jangan bilang G kita ni kawan lama. Percaya pada diri Hati yang berani Silih masa berganti Tetap pendirian ini. Segala mimpi-mimpi Segala janji-janji Segala yang dinanti.

MK Tuju Hidup aku langgar scene Langgar tak peduli siapa Macam dalam mimpi Realiti nya berbeza Kalau dulu duduk belakang Sekarang nak sapu rata Kalau dulu. Seorang gadis tidak menyangka apabila MK K-Clique meminta bantuan bagi membuka rantai leher dipakai penyanyi rap tersebut ketika acara Absolut Food Festival 2022 di Bukit Jalil Kuala Lumpur baru-baru ini. Itu dulu lain macam cara kerja lain salam lain macam.

Macam dalam mimpi Realiti nya berbeza. Lirik Lagu Mimpi Alif ft K-Clique merupakan lirik lagu terbaru yang disenaraikan di dalam website ini untuk Alif ft K-CliqueBerikut merupakan rangkap awal untuk lirik lagu ini Hidup aku bagai mimpi Hidup aku bagai mimpi Banyak sudah ku lihat Semua nya ku ingat ingat ingatUntuk lirik lagu penuh adalah seperti yang dipaparkan di bawah. Hidup aku bagai mimpi hidup aku bagai mimpi Hidup aku bagai mimpi hidup aku bagai mimpi yeah Banyak sudah ku lihat banyak sudah ku lihat Semuanya ku ingat ingat ingat.

Hidup aku bagai mimpi Hidup aku bagai mimpi Banyak sudah ku lihat Semua nya ku ingat Hidup aku bagai mimpi Betul betul macam mimpi Banyak sudah ku lihat Semua nya ku ingat SOMEAN Dah tak macam realiti dulu kini berbeza Macam dalam fantasi aku tak dapat beza Eh rasanya menarik biar kerja bawah terik Dulu kerja habis tarik hasil untuk hujung tarikh. Umpama roda berputar masa Begitu juga yang tak kusangka. Hidup aku langgar scene.

Hidup aku bagai mimpi Betul betul macam mimpi Banyak sudah kulihat Semuanya kuingat Kapal kami dah berlabuh Gempa akan datang Turun kota yang di tumpu Penuh satu padang Cerita tentang aku Kamu takkan faham Baik duduk diam Aku pendam simpan dalam Kini ramai sangat Nak mengaku tahu Aku kawan dulu sama-sama Naik jatuh sesekali buka Payung ramai datang. Lagu yang dirilis pada 2018 ini berada di puncak kepopulerannya setelah dinyanyikan kembali oleh Norma Paija. Alif Hidup aku bagai mimpi Hidup aku bagai mimpi Banyak sudah ku lihat Semua nya ku ingat ingat ingat Hidup aku bagai mimpi Betul betul macam mimpi Banyak sudah ku lihat Semua nya ku ingat Somean Dah tak macam realiti Dulu kini berbeza Macam dalam fantasi Aku tak dapat beza Eh rasanya menarik Biar kerja bawah terik Dulu kerja habis tarik Hasil untuk hujung tarikh ayy.

Hidup aku bagai mimpi Hidup aku bagai mimpi yeah Banyak sudah ku lihat Semua nya ku ingat ingat ingat. Biar hidup tanpa cinta lagi aku pun tak sanggup lagi mengikuti cara hidupmu biar ku terima luka ini. Langgar tak peduli siapa.

Chorus Hidup aku bagai mimpi Hidup aku bagai mimpi Banyak sudah ku lihat Semua nya ku ingat MK Aku langgar scene langgar tak peduli siapa Macam dalam mimpi realiti nya berbeza Kalau dulu duduk belakang sekarang nak sapu rata. Berkongsi perasaan teruja di aplikasi TikTok Salma Sakinah Suhaili memuat naik satu video memaparkan dia dihampiri penyanyi berusia 26 tahun itu sebelum. Noki Kapal kami dah berlabuh.

Mari sini twenty 20 yeah. Hidup aku bagai mimpi hidup aku bagai mimpi Betul betul macam mimpi betul betul macam mimpi Banyak sudah ku lihat banyak sudah ku lihat Semuanya ku ingat semuanya ku ingat Noki Kapal kami dah berlabuh. Yang pergi yang.

Hidup aku langgar scene Langgar tak peduli siapa. Bersama kita mendaki Kau dan aku serasi Yang lalu dan yang kini Kita lewati. Fm Cm loop Dah tak macam realiti Dulu kini berbeza Macam dalam.

LifeLoeNET Lirik merupakan situs hiburan yang menyajikan berbagai lirik lagu terbaru music video lirik terjemahan dan konten musik menarik lainnya. Mimpi feat Alif Lyrics Hidup aku bagai mimpi Hidup aku bagai mimpi Banyak sudah ku lihat Semua nya ku ingat Hidup aku bagai mimpi Betul. Dengarkan lagu Mimpi sekarang di semua platform streamingListen to MIMP.

Hidup aku bagai mimpi Hidup aku bagai mimpi Banyak sudah ku lihat Semuanya ku ingat ingat ingat Hidup aku bagai mimpi Betul-betul macam mimpi Banyak sudah ku lihat Semuanya ku ingat Dah tak macam realit Dulu kini berbeza Macam dalam fantasi Aku tak dapat beza Eh rasanya menarik Biar kerja bawah terik Dulu kerja habis tarik Hasil untuk hujung tarikh ayy Aku. Hidup aku bagai mimpi Hidup aku bagai mimpi Banyak sudah ku lihat Semua nya ku ingat. Kalau dulu duduk belakang Sekarang nak sapu rata Kalau dulu beli ticket Sekarang panggung kita punya.

Fm Cm Hidup aku bagai mimpi Fm Cm Hidup aku bagai mimpi Fm Cm Banyak sudah ku lihat Fm Cm Semua nya ku ingat ingat ingat Fm Cm Hidup aku bagai mimpi Fm Cm Betul betul macam mimpi Fm Cm Banyak sudah ku lihat Fm Cm Semua nya ku ingat Rap. Alif Hidup aku bagai mimpi hidup aku bagai mimpi Betul betul macam mimpi betul betul macam mimpi Banyak sudah ku lihat banyak sudah ku lihat Semuanya ku ingat semuanya ku ingat Verse 5. Kalau dulu duduk belakang.

Lirik Lagu Mimpi Alif ft K-Clique merupakan lirik lagu terbaru yang disenaraikan di dalam website ini untuk Alif ft K-CliqueBerikut merupakan rangkap awal untuk lirik lagu ini Hidup aku bagai mimpi Hidup aku bagai mimpi Banyak sudah ku lihat Semua nya ku ingat ingat ingatUntuk lirik lagu penuh adalah seperti yang dipaparkan di bawah. Mimpi mimpi yang indah hanya sementara saja bagai bunga telah layu kau campakkan diriku. Aku langgar scene langgar tak peduli siapa Macam dalam mimpi realiti nya berbeza Kalau dulu duduk belakang sekarang nak sapu rata Kalau dulu beli ticket sekarang panggung kita punya.

Berikut ini adalah lirik dan chord lagu Hadirmu Bagai Mimpi dari Fauzi Bima. K-Clique Mimpi feat Alif Official Music VideoGabungan K-Clique bersama Alif. Hidup aku bagai mimpi hidup aku bagai mimpi Hidup aku bagai mimpi hidup aku bagai mimpi yeah Banyak sudah ku lihat banyak sudah ku lihat Semuanya ku ingat ingat ingat Verse 7.

Semua konten disini. Begini akhirnya kisah cintaku terluka terluka di relung hati yang dalam ku coba tuk bernyanyi walau dalam sepi harus aku lupakan harus aku lupakan. Log in to follow creators like videos and view comments.


Bagai Mimpi Teguh Vagetoz Lirik Lagu Lagu Mimpi


K Clique Mimpi Lyrics Genius Lyrics


Rena Movies Kdi Full Album Lagu Pilihan Terbaik Youtube Musik Santai Lagu Musik

No comments for "Lagu Hidup Aku Bagai Mimpi"